Bloggflytt klar

Nu är bloggen flyttad till wordpress.

Jag har flyttat ifrån pipopp.blogg.se – även om jag verkar har glömt kvar en del kartonger i förrådet. De med kommentarer till exempel.Tråkigt.Jag har på alla möjliga vis försökt få med dem, tyvärr lyckades det inte.

Den här sidan var till stor hjälp. De vill gärna ha kvar följande meddelande om man är nöjd, och det tror jag jag är:

Gillade du verktyget och lyckades exportera din blogg så vill vi väldigt gärna att du behåller detta inlägg i din blogg eller på annat sätt länkar till: http://blogg-se-till-wordpress.gern.se eller till www.gern.se

Nu är det bara till att lära sig nya finesser. Det blir bra, tror jag, tralla-la!

Explore posts in the same categories: Allmänt, Uncategorized

Etiketter:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 kommentarer på “Bloggflytt klar”

  1. pipopp Says:

    Baskraven uppfyllda. Innehållet får komma senare.

  2. Chezsofia Says:

    Lycka till med nya sidan! Länken ifrån din gamla blogg verkade inte riktigt funka, men den som söker skall också finna… =)


Kommentera

